آخرین ارسالی های تالار گفتمان
تازه سازی پاسخ ها
آموزش حذف کامل حساب تلگرام
تاریخ ارسال : سه شنبه 13 خرداد 1399
اپلیکیشن شاد Shad 2.3.1
تاریخ ارسال : شنبه 06 اردیبهشت 1399
دانلود Real Piano FULL v3.11 نرم افزار پیانو اندروید
تاریخ ارسال : جمعه 22 اردیبهشت 1396
دانلود Muslim Pro 9.2 برنامه جامع مسلمان اندروید
تاریخ ارسال : جمعه 22 اردیبهشت 1396
دانلود FaceApp 1.0.257 فیس اپ برنامه تغییر چهره برای اندروید
تاریخ ارسال : چهارشنبه 06 اردیبهشت 1396
ورود
عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
Championship Street Racing 3D v1.0 + data
پست پیشنهادی ما
دز سیستم

موضوعات :

اس ام اس انگلیسی ماه رمضان


رمضان خوش آمدی من به تو عادت دارم

 از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم

 گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل من

 من به ایام خدا ولی ارادت دارم  . . .

فرارسیدن ماه رحمت و مغفرت الهی مبارک باد

.

.

.

رمزها در رمضان است، خدا می داند

برتر از فهم و گمان است، خدا می داند

موسم بندگی چشم و زبان و گوش است

نه همین صوم دهان است خدا می داند

بار عام و، همه مهمان خداوند کریم

ماه آزادی جان است، خدا می داند . . .

.

.

.

ماه رمضان آمد و تمرین صبوری /  هنگام دعای سحر و رزق سحوری

 برخیز که از قافله راز نمانیم /  حیف است نیابیم در این جمع حضوری

.

.

.

رمضان ماه عبادت فرصت بنده شدن

رمضان شوق اطاعت از گنه کنده شدن

رمضان بهار روح و به خدا پیوستن

رمضان شوکت زیبایی و زیبنده شدن . . .

فرا رسیدن ماه رمضان بر شما مبارک

.

.

.


44 Not FunT Error

فروش آنلاین
نظرات این پست

توسط : امیرحسین 1393/04/07

سلام
وب شما عالی
اگه با تبادل لینک موافقی بگو لینکت کنم بعد شما منو لینک کن
ممنون
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
کد امنیتی رفرش
درخواست

درخواست نرم افزار

ذرخواست آموزش

نماد اعتماد الکترونیک