آخرین ارسالی های تالار گفتمان
تازه سازی پاسخ ها
آموزش حذف کامل حساب تلگرام
تاریخ ارسال : سه شنبه 13 خرداد 1399
اپلیکیشن شاد Shad 2.3.1
تاریخ ارسال : شنبه 06 اردیبهشت 1399
دانلود Real Piano FULL v3.11 نرم افزار پیانو اندروید
تاریخ ارسال : جمعه 22 اردیبهشت 1396
دانلود Muslim Pro 9.2 برنامه جامع مسلمان اندروید
تاریخ ارسال : جمعه 22 اردیبهشت 1396
ورود
عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
دز سیستم

حتما برای بازی کلش اف کلنز خود ماه ها زحمت کشیده باشید و به مراحل جلو تری پیش رفته باشید ولی ندانید که چگونه این این مراحل ذخیره میشوند؟ خوب ما امروز یک آموزش جامع در همین باره یعنی ذخیره سازی مراحل بازی در اندروید و ایفون براتون قرار دادیم . امیدوارم مراحل زندگیتون رو همچون مراحل ساده و راحت این بازی سپری و اوج موفقیت برسید . این آرزوی تمام تیم ما برای شماست !!

) برنامه Gmail را نصب یا به آخرین نسخه ارتقاء بدهید !!

۲) برنامه +Google  را نصب یا به آخرین نسخه ارتقاء بدهید !!

۳) برنامه Google Play Service که مهمتر از دو گزینه فوق است را نصب یا به آخرین ورژن به روزرسانی کنید !!

این برنامه ها به راحتی از سایت بازار نصب یا به روزرسانی کنید !!

بعد از انجام مراحل فوق به قسمت Setting یعنی سه چرخ دنده در گوشه سمت راست صفحه بروید !!


آموزش ذخیره کردن دهکده کلش اف کلنز در اکانت گوگل


مشابه شکل روی گزینه ای که با فلش مشخص شده کلیک کنید . اگر این گزینه به رنگ سبز است نشان دهنده این است که بازی شما در حال حاضر ذخیره شده است و جای نگرانی نیست . میتوانید از رفتن ادامه مراحل صرف نظر کنید و خوشحال به ادامه بازی بپردازید !!


نکته ( یک دهکده کلش فقط میتواند به یک جیمیل جهت سیو بازی متصل شود و اضافه کردن جیمیل دیگری برای کانکت کردن امکان پذیر نیست ) !!



بعد از انتخاب گزینه فوق پنجره ای به شکل زیر ظاهر میشود . در این قسمت ممکن است جیمیل شما در لیست موجود باشد . اگر اینطور است روی دایره مقابل آن مشابه شکل کلیک و سپس گزینه ok را بزنید . در غیر اینصورت با گزینه add account یک جیمیل بسازید یا جیمیلی که از قبل داشتید را وارد کنید تا به پنجره ای مشابه این شکل برسید . نکته مهم (در صورتی که جیمیل شما در لیست موجود است حتما از داشتن رمز عبور آن مطمئن شوید ) !!



بعد از انتخاب جیمیل پنجره ای مشابه شکل زیر ظاهر میشود . روی قسمت select gender کلیک کنید و جنسیت خود را انتخاب کنید male برای آقایان و Femal برای خانومها !!


نکته : در صورتی که با همین جیمیل در گوگل پلاس فعالیت دارید ممکن است این پنجره برای شما ظاهر نشود !!



بعد از انتخاب جنسیت گزینه create مشابه شکل زیر روشن میشود . روی آن کلیک کنید !!



بعد از فشار گزینه create پنجره ای مشابه شکل زیر ظاهر میشود . کمی صبر کنید … !!



روی گزینه sign in کلیک کنید تا پنجره به شکل زیر محو شود !!



اگر پنجره ای مشابه پیغام کوچک در بالای صفحه دیدید شما موفق شده اید !!



اما برای اطمینان از عملیات یکبار دیگر هم چک میکنیم . لذا روی گزینه setting مجدد کلیک کنید !!



در حال حاضر باید گزینه مشابه شکل زیر به رنگ سبز در آمده باشد . در اینصورت شما ۱۰۰٪ با موفقیت بازی خود را روی جیمیل خودتان ذخیره کرده اید و با پاک کردن بازی سیو بازی شما پاک نمیشود !!




فروش آنلاین
نظرات این پست

توسط : سيد 1394/05/04

گوشى من اپل٦ بازى و از سيبچه دانلود كردم و رو اپل ايدى سيو نبوده حالا اپل ايدى دارم و تو گيم سنتر وارد كردم اما سيو نميشه ولى پاك ميكنم از سيبچه باز بازى و ميگيرم اكانتم مياد بالا چجورى رو اپل ايدى سيو كنم ممنون
پاسخ : با همین روش

اگه اول کلش رو کامل پاک کنی و بعد دانلود کنی دیگه اکانتت بالا نمیاد

واسه ساخت اکانت همین روش را اغماس کن

توسط : aref 1394/04/28

سلام من قبلا بازیم که جمیل قبلیو ثبت کرده بودم سبز بود ولی رمزش یادم رفت جمبل قبلیو حذف کردم وجمیل جدید دادم روبازیم که کانکت می شه ولی سبز نمی شه مشکلش چیه گوشیم HTC emaz4gهست
پاسخ : اگه بعد وارد کردن ایمیل دوم وارد شده

حتما مشکل از قدیمی بودن نسخه ی نرم فزار های ساخت اکانتت هست

از بازار بروز کن

توسط : hossein 1394/04/26

سلام.من کلشو با بلو استاکس تو کامپیوتر بازی می کردم connect هم کردم .حالا ک می خوام با گوشی واردشم جی میلی ک ثبت کردم رو پسوردشو قبول نمی کنه باید چی کار کنم؟؟؟
پاسخ : به سایت اصلی جیمیل برو

Gmail.com

بعد ایمیلت وارد کن اگه وارد نشد گفت پسورد اشتباهه

فورگت پسورد بزن پسوردت رو شمارت میاد

توسط : mohammad 1394/02/11

برای من جای گوگل+ فیسبوک میاد.
باید چیکار کنم همون گوگل پلاس بیاد؟؟
پاسخ : فیسبوک بالاس

گوگل پایینه

توسط : سروش 1394/01/05

من تبلتمو روت کردم و هر چی میخوام به جیمیلم کانکت شم کانکت میشه ولی مینویسه دیس کانکت قبل روت هم همینجوری بود
پاسخ : Narm afzar Hay Sakhte Acc Niaz Be Up Daran

توسط : Ali 1393/12/07

با سلام من گوشیمو روت کردم ولی حالا هر چی می خوام بازی رو سیو کنم نمی شه،آیا ربطی به روت داره؟؟؟اصلا گوشیم جی میل هم درست نمی کنه..
پاسخ : Mob Khodeto Ke Root Koni Az Compani Gat Mishe Dg Na Mishe Update Koni Na Kare Dg , Bazi Ro Aval Save Mikardi Bad Root Mikardi , Alan OnRootesh Kon Dobare Save Kon , Bad Root Kon

توسط : امید 1393/11/29

اگه میشه لینک دانلود گوگل پلی سرویسو که مخصوص بلو استکس باشه بزارید هر گوگل پلی سرویس رو دانلود میکنم نصب نمیشه رو بلو استکس
پاسخ : Version Jadidesho Az Bazzar Download Kon

توسط : امید 1393/11/29

اگه میشه لینک دانلود گوگل پلی سرویسو که مخصوص بلو استکس باشه بزارید هر گوگل پلی سرویس رو دانلود میکنم نصب نمیشه رو بلو استکس

توسط : مهرشاد 1393/11/27

سلام اکانت من با گوگول کانکتیکات اگهبخوام بازیم رو یه جیمیل جدید ثبت کنم باید چیکار کنم؟؟؟
پاسخ : Ta Do Version Pish , In Gone Bod Ke Aval Ye Account Jadid To Gmail Misakhti Bad To Bazi Ro Email Jadide Mizade Ba Qadimiye Chenge Mishod

توسط : H03e!N 1393/11/25

سلام من گوشیم سامسونگ هست گوگل رو هم پشتیبانی میکنه وقتی روی اون دکمه کانکت میزنم سبز نمیشه
پاسخ : Az Beroz Bodane Tamame Soft Hay Khaste Shode Etminan Hasel Farmaid

توسط : aroom 1393/11/17

سلام لطفا جواب بدید.
من گوشی جی ال ایکس دارم اما وقتی میزنم رو google*sign in
مینویسه تلفن شما خدمات گوگل پلی را دریافت نمیکند..باید چکار کنم خواهشا جواب بدید
پاسخ : Google Play Service Khod Ra Be bala Tarin Version Ertegha Bede

توسط : MILAD 1393/10/06

من تو بازی رو گزینه disconnect که قرمزه میزنم دایره میاد میچرخه ولی بازی سیو نمیشه هیچ چیز دیگه ای هم نمیاد قبلا سیو میشد ولی الان نمیشه باید چیکار کنم نسخه های گوگا پلی و گوگا پلاس هم به روزه باید چیکار کنم؟؟/
پاسخ : Google Play Servies And Bazi Hay Google Play

توسط : MILAD 1393/10/06

سلام من رو علامت قرمزه کلیک میکنم دایره سفیده میچرخه و بعدش هیچچیزی نمیاد باید چیکار کنم؟؟؟؟؟//
پاسخ : Version New Google Ply And Google Ply Serveice Ro Nasb Kon

توسط : ابوالفضل 1393/09/23

خیلی ممنون واقعا عالی بود راهنمایتون جواب داد مرسی شکلکشکلکشکلکشکلک

توسط : حامد 1393/09/20

سلام.من میزنم رو قرمزه بعد میزنم رو جیمیلم یه دایره ی سفیدی میاد دور میخوره بهد میره دیگه هیچ چیزی نمیاد.لطفا کمکم کنید ممنون میشمشکلک
پاسخ : Version New - Google Play Servies

Version New - Google Plus

Download Kon

Az Baazar

توسط : ارمان 1393/09/18

داداش ذخیره میکنم بعد از مدتی اکانت ذخیره شده قرمز میشود چه کنم
پاسخ : Be Addres Zir Boro

توسط : navid 1393/09/14

admin joon merc faghat ye chizz:connected shod sabz jam shod badesh man baziro pak kardam vali az aval miad sing google ham zadam vali az save e ghablim neymad chi kar konam?شکلک
پاسخ : Email Ke Ro Acc Ghabli Bod Ro Vared Kon

توسط : navid 1393/09/13

admin dadash man hame in kararo kardam hatta welcome ham nevesht un bala vali in discontede ke ghermeze sabz nashod chikar konam?
پاسخ : To Gmail Ke Rafti Password Ro Save Kon Ke Dg Password Nakhad

BadDobare Marahelo Chek Kon Hatamn Be Natije Miresi

Tanx For Comment

توسط : صادق 1393/08/18

در مورد ذخیره بتزی من هرکاری میکنم بعد از اینکه روی دیسکانکت کلیک میکنم بعد کمی خارج میشه

توسط : محمد 1393/08/17

ا$گسلام من یک گوشی جی ال ایکس دارم و کلش اف کلنز سیو نمی شه می گه گوشی شما گوگل پلی را پشتی بانی نمی کنه می شه راهنمایی کنید لول نود هستم

توسط : سلام 1393/08/09

سلام من این برنامه هارو به روز کردم بعد از توی ستینگ گزینه ی دیسکانکت رو که زدم یک چیزی چرخید و رفت و هیچ اتفاقی هم نیوفتاد من باید چه کار کنم؟
راهنمایی کنید ممونو

توسط : amin 1393/08/01

بدست آوردن جم رایگان
سلام با عضویت توی این سایت وتنها با کلیک روی ده تبلیغی که توی کادرهای سفید هستند روزانه سه دلار جمع کنید(وقتی کادر باز شد توش یه سایت دلخواه بنویسید)و وقتی به پانزده دلار رسید میتونید اونو برداشت کنید واز طریق کدی که سایت بهتون میده توی سایت کلش جم بخرید عالیه http://www.AWSurveys.com?R=3079542

توسط : sepehr 1393/07/28

سلام.ممنون از راهنماییتون.من یه بار اکانتمو فروختم.بعد یه اکانت دیگه ساختم بعد حالا میخوام که تو گوگل پلی سیوش کنم.اما هرکاری میکنم نمیشه.همش ارور میده بعدم اون بیس قبلیمو که فروختم میاره رو صفحه.نمیدونم چیکار کنم! اگه میشه جواب سوالمو بهم ایمیل کنید.خیلی ممنون میشم.یا به این ایمیلمsepehr_tavassoly@yahoo.com یااینsepehr.solaris78@gmail.com

توسط : جم رایگان 1393/07/25

۲۹ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۴۷

gem raygan

با سلام شاید به دست اوردن الماس در بازی کلاش سخت و گران قیمت باشد ما امروز روشی را معرفی میکنیم که
الماس رایگان و تضمینی میگیرید.
آموزش:
ابتدا در لینک زیر گزینه creat free account را زده و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
http://www.AWSurveys.com?R=2854706
اطلاعات خواسته شده:۱-نام کاربری یا همان user name که هر نامی که میخواهید وارد کنید مثلا ali123
۲-رمز یا همان password که رمز دلخواه را وارد کنید
۳-ایمیل یا email است که ایمیل دلخواه یعنی هر ایمیلی را میتوانید وارد کنید
۴-گزینه gender است به معنای جنسیت است که male به معنای مرد و female به معنای زن است در اینجا جنسیت
خود را مشخص میکنید
۵-گزینه اخر date of birth است که تاریخ تولد است نیاز نیست تاریخ تولد خود را بزنید در گزینه چپی january را انتخاب
کنید و در وسطی عدد یک را انتخاب و در راستی سال ۱۹۹۰ را وارد کنید
۶-حال کد داخل تصویر مشکی را در کادر رو به رویش وارد کنید و گزینه create free account را بزنید
حال اکانت شما ساخته شد
سپس وقتی وارد حساب کاربری خود شدید تبلیغات های سفید رنگی را در قسمت home مشاهده میکنید که شبیه
مستطیل های افقی است که هر کدام روشون یه چیزی نوشته .
روی هر یک از تبلیغات ها کلیک کرده و در کادر سفید رنگ ادرس هر سایتی مثل clash-iran.ir را وارد کنید و گزینه
submit review را زده و کادری می آید که شما ۰٫۳ دلار در یافت کردید روی هر ۱۰ تبلیغات(یعنی همان ده مستطیل)
کلیک کرده و اسم همین سایت یعنی clash-iran.ir یا هر سایت دلخواه را وارد کرده و مراحل را تکرار کنید در نهایت
وقتی کار را در هر ده مستطیل انجام دادید در قسمت home خود پول خود را مشاهده کنید که به ۳ دلار رسیده حال
گزینه invite friend ظاهر میشود از طریق این گزینه دوستان خود را دعوتبه ثبت نام از طریق لینک

http://www.AWSurveys.com?R=2854706
کنید تا به حساب کاربریتان پول اضافه شود
وقتی پول شما به میزان معینی رسید گزینه cash out را زده و شماره ویزا کارت خود را دریافت کنید
حال در بازی کلش شما یک ویزا کارت با مقدار زیادی دلار اعتبار دارید و میتوانید از طریق سایت کلاش و گزینه خرید
الماس, الماس مورد نیاز خود را خریداری نمایید
آن هم رایگان و آسان
در تست آخر ما ما موفق به خریداری ۲۵۰۰ الماس شدیم شکلک


کد امنیتی رفرش
درخواست

درخواست نرم افزار

ذرخواست آموزش

نماد اعتماد الکترونیک